Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2017 20:18 - Закрещи Го и Прости
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 15737 Коментари: 32 Гласове:
-9

Последна промяна: 26.07.2017 06:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Закрещи Го,
     всичко Болно

И сложи го Там,

     да Спи.
Не мисли го,
Забрави го,
     а на заран му Прости.
После в Камък превърни го
,
     и в Реката го хвърли.
И задръж дъха си
,
     и легни в тревата.
Дишай...

Ти Си !

Универсален Лек против Хейтърски уроки :-)




Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. didige - Въздействен!!!
25.07.2017 20:34
Въздействен!!!
цитирай
2. hloris - Хъм...
25.07.2017 22:44
на мен ми звучи като вещерско заклинание против блогови уроки...
докосна ме,магичен
цитирай
3. yootova - Някой казвал ли ти е, че си велик, ...
26.07.2017 07:28
Някой казвал ли ти е, че си велик, космополитен и божествен?
цитирай
4. redabys - Невероятен си!!!!
26.07.2017 07:30
Невероятен си!!!!
цитирай
5. lexparsy - Слава Богу, най сетне някакви позитивни коментари
26.07.2017 08:34
Ама не мисля че съм чак велик yootova, по-скоро Не-Вероятен :-)))

Може би подейства на хейтърите, щото почти ме бяха отказали да пиша :-)
цитирай
6. stihh - Ама как така няма да пишеш?! За...
26.07.2017 08:46
Ама как така няма да пишеш?!
Зарежи го хейтърите, и мен ме нападат, защото стоя на първа, но аз съм просто най-добрата!

Елица
цитирай
7. zzemela - Елица, извини ме, но аз съм много ...
26.07.2017 08:48
Елица, извини ме, но аз съм много по-добра.

Виж чий постинг е най на върха!
Моят, нали?
цитирай
8. lexparsy - :-)))
26.07.2017 09:06
Дано не се усетят за Принципа на заклинанието:-)))
ама няма да им се получи, 'щото не могат да Забравят, че СА, а и да Прощават!

Поклон пред професионализма на "zemela" (с едно "z")... Извинявам се че съм класацията до нея, даже ме е срам!
Просто си четете бе приятели, 'место да се Парадирате и Класирате!

Откровено
цитирай
9. анонимен - Приятел, много си наивен. Тия ни...
26.07.2017 09:12
Приятел, много си наивен.
Тия нищожества Путетите и Путесите, както много точно ги нарича една вещица, съществуват само за да Парадират и се Класират!


Боклуци и боклучки.
цитирай
10. lexparsy - Благодаря за комплимента Black Ocean
26.07.2017 09:31
Така се Радваааам, че съм Си все Тъй, и Пак, и даже и Напук Наивен.
Това си е Благословия :-)))
цитирай
11. emiliana - Не се учудвай на огромния брой ми...
26.07.2017 09:41
Не се учудвай на огромния брой минуси на твоя постинг и на постингите на пуетите и Пуетесите.
Лесно е един човек да сложи 20 и повече минуса.
Това е наказателна мярка на няколко мои съмишленици, които така се борим срещу идиотите, помпащи пУезията.

Всяка напомпана пУезия за баланс на фалшивите прочити ще има реални минуси.
цитирай
12. lexparsy - Благодаря за консултацията emiliana
26.07.2017 09:46
Наистина ми беше полезна!
Но мисля и че zemela си е наистина Талантлива..., не виждам повод и за един минус за "компенсация"!!!

Ама май тука е като на Изборите за Парламента Ни бе... току попадне някой НаивНоСвестен :-)))
цитирай
13. thesccarletletter - Скъпа Емилиана, поздравления за ...
26.07.2017 11:02
Скъпа Емилиана, поздравления за акцията срещу помпадурите, но забравяте нещо много важно.

Понеже Чучелото се помпи сам и по всякакви мръсни начини иска да овонява първа страница и две духачки му помагат в това, вместо тая противна твар който и друг да е на първа е за предпочитане.
Както казва нашият вожд и учител Блеки - по-добре някой от кръжока от втори клас на първа, отколкото чекиджията от варненското помощно училище.
Нима искате оная смрадлива твар да е на първа?
Той има 20 фалшиви ника и си гласува сам с тях, тъй че винаги остава с плюсове, а тези нещастни хорица, които нямат?

Блеки, не допускай Чучулина на първа, дарлинг.
цитирай
14. lexparsy - Много Ви се забавлявам на коментарите :-)))
26.07.2017 11:26
Излизам с такова ведро настроение!
Искрено!
цитирай
15. redabyss - Първо: Добър ден. :) Второ: Въ...
26.07.2017 12:00
Първо: Добър ден.:)
Второ: Въпрос до уважаемия домакин: какво е значението на думите "хейтъри" и "тролове", съотнесени към присъстващи блогъри от твоята гледна точка? Да не би това да са блогъри, които коментират различно от похвали и често писмено са естествени антагонисти на публикувана теза и изразяват точно това? В моето представяне съм написала, че съм Тролеса по горния смисъл.
Втори въпрос: Как си представяш "споделянето" в демократична платформа, в която всеки може да изрази освен одобрение към текст, така и несъгласие и съмнение, а също и несъгласие с друг коментиращ? Ако желаеш да се "споделяш" само със себеподобни, без модерация ще е трудно. Не можеш да спреш (отрицателните) реакции към любими блогове. И всичкото това е смисълът на свободата ВИ на Словото.

цитирай
16. milady - плюсче за колегата ..
26.07.2017 13:01
с най красивия поглед /о,божее, да живее Блоггаа“
4ек се смотах и Го иСписах с 3 гъ-тъ..
как да се обръщам към Вас, е
една малка шарада за мен, признавам , тук няма мн.интересна фауна..
струва ми се, че бг. не е ваш роден език..
и особеноо.. тези очи..като.. дъжд на Хаваите..аххх
колегата, ние не сме „себеподобни„ тук подкрепям
съвсем спонтанно /и искрено! колежката ред ъ бисс..
и, в това е красотата на Живота, изобщо...
ако не бъркам...
инак, усмихвате ме, сладка дислексия имате...
поздрав/ юлия
цитирай
17. redabysss - Eй тая е щастлива вече.
26.07.2017 13:38
redabyss написа:
Първо: Добър ден.:)
Второ: Въпрос до уважаемия домакин: какво е значението на думите "хейтъри" и "тролове", съотнесени към присъстващи блогъри от твоята гледна точка? Да не би това да са блогъри, които коментират различно от похвали и често писмено са естествени антагонисти на публикувана теза и изразяват точно това? В моето представяне съм написала, че съм Тролеса по горния смисъл.
Втори въпрос: Как си представяш "споделянето" в демократична платформа, в която всеки може да изрази освен одобрение към текст, така и несъгласие и съмнение, а също и несъгласие с друг коментиращ? Ако желаеш да се "споделяш" само със себеподобни, без модерация ще е трудно. Не можеш да спреш (отрицателните) реакции към любими блогове. И всичкото това е смисълът на свободата ВИ на Словото.



Чучелото пак самонампало се смърди на първа и с нейното духане.
Блеки, къде си бе, докога влечугото ще смърди?
цитирай
18. redabysss - Никаква тролеса не си,
26.07.2017 13:42
а метреса и путеса на най-доолната твар, превърнала сайта в нужник.


redabyss написа:
Първо: Добър ден.:)
Второ: Въпрос до уважаемия домакин: какво е значението на думите "хейтъри" и "тролове", съотнесени към присъстващи блогъри от твоята гледна точка? Да не би това да са блогъри, които коментират различно от похвали и често писмено са естествени антагонисти на публикувана теза и изразяват точно това? В моето представяне съм написала, че съм Тролеса по горния смисъл.
Втори въпрос: Как си представяш "споделянето" в демократична платформа, в която всеки може да изрази освен одобрение към текст, така и несъгласие и съмнение, а също и несъгласие с друг коментиращ? Ако желаеш да се "споделяш" само със себеподобни, без модерация ще е трудно. Не можеш да спреш (отрицателните) реакции към любими блогове. И всичкото това е смисълът на свободата ВИ на Словото.


цитирай
19. redabys - Милите ми сладки помпадури!И...
26.07.2017 14:58
Милите ми сладки помпадури!
Изпълниха желанието ми тоя слимпатяга да е на първа!
А не само вмирисания на хламидии Чу!

Обичам ви!


от пръв поглед се влюбих в него!!!
Какъв ми е красавец)


Освобождението луната
от: fantasta
ОСВОБОЖДЕНИЕ ТО НА ЛУНАТА
цитирай
20. 4huddovi6teto - Ред, аз не мириша на хламидии. Ухая ...
26.07.2017 15:08
Ред, аз не мириша на хламидии.
Ухая на млад и красив пор.

Чу
цитирай
21. 4huddovi6teto - Кой смърди бе, кретен?
26.07.2017 15:11
Чучелото пак самонампало се смърди на първа и с нейното духане.
Блеки, къде си бе, докога влечугото ще смърди?

Аз ако смърдях, Ред и Валюша щяха ли да ми правят свирки всяка сутрин?

Чу
цитирай
22. didigee - Двойно!
26.07.2017 15:25
Въздействен!!!

Пак ме напомпиха, ехехехе.
цитирай
23. didigee - Тази е най-гадна от целия блог!
26.07.2017 15:30
milady написа:
с най красивия поглед /о,божее, да живее Блоггаа“
4ек се смотах и Го иСписах с 3 гъ-тъ..
как да се обръщам към Вас, е
една малка шарада за мен, признавам , тук няма мн.интересна фауна..
струва ми се, че бг. не е ваш роден език..
и особеноо.. тези очи..като.. дъжд на Хаваите..аххх
колегата, ние не сме „себеподобни„ тук подкрепям
съвсем спонтанно /и искрено! колежката ред ъ бисс..
и, в това е красотата на Живота, изобщо...
ако не бъркам...
инак, усмихвате ме, сладка дислексия имате...
поздрав/ юлия


Вика ми, че съм била от катун!
А пък аз живея в Чикаго!!!
цитирай
24. saankia - ама, Слънце...ти ни знайш май..
26.07.2017 16:10
то половината Катуница у..Чикагоу..
където има 3 ма българи и Катуня е готов..
ко съ..сърдиш..
и, махни фотката на малката си щерка..
ша та обадя на ХК за защита на децата..
чувала ли си ?
цитирай
25. lexparsy - Благодаря за въпросите redabyss
26.07.2017 16:13
За това оставих коментарите Отворени защото знаех че си говорите наволя, докато сте на Гости:-), но аз искам и Откровено това да е полезно, и не само за мене!
Може би ще изясня моето отношения като отговоря.
Но в момента съм в движение и нямам време и концентрация!
Обещавам че довечера ще напиша!

Пак благодаря, Забавлявайте се
цитирай
26. thesccarletletter - Това, че отстрелват от първа бързо ...
26.07.2017 16:23
Това, че отстрелват от първа бързо малоумното чучело, е супер.
Но когато увесят вместо него такива като дидито, която, съжалявам, но е самата некадърност в чист вид, даже не е и от втори клас, а от забавачката, човек се пита блекито има ли мозък, и разбира, че няма, щом помпи тая простотия.
цитирай
27. didigee - Я да млъкваш, злобарка такава! ...
26.07.2017 16:27
Я да млъкваш, злобарка такава!
Вие ме мразите, а аз така обичам да ме помпят.

Става ми топло и хубаво.
И освен това съм много умна.
цитирай
28. didigee - Ко туй ХК?
26.07.2017 16:28
[quote=saankia] то половината Катуница у..Чикагоу..
където има 3 ма българи и Катуня е готов..
ко съ..сърдиш..
и, махни фотката на малката си щерка..
ша та обадя на ХК за защита на децата..
чувала ли си ?


Преведи го на български
Ти си утвратителна.
цитирай
29. lexparsy - ПРИНУДИТЕЛНО СПЕШНО ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ!!! (за които си знаят КОИ)
26.07.2017 18:15
Ще ми отнемете Насилствено и Терористично Мое Време... ЗА ТОВА СЛУШАЙТЕ!!!
Прагматично на въпросите на "redabyss"

- За ХЕЙТЪРИТЕ... Разликата???
Ами хайде се ЗаСмислете... как може един НЕ-хейтър да се представя за Друга Личност в чужд постинг???
Zzemela - за Уважаваната от мене zemela , и didegeE за didige, с която съм контактувал и май няма такъв просташки език !?!? (въпросната ПреСтрувана аз обещах да я Цункам, ама нема шансове)
Ами ТОВА бе Пич'ове (и тези дето и с "ки" се правят на такива) от хиляди години се Осъжда не само от Морала, но и от Закона !!!
СХВАНАХТЕ ЛИ РАЗЛИКАТА???
За това пиша СПЕШНО... Ако някой до 7 не Ви е обяснил.... Аз немам Шанс ама никакъв! НЯМАТЕ ПРАВО ДА ГО ПРАВИТЕ... ОСОБЕНО В БЛОГА НА ДОМАКИНА!!!

- КАК СИ ПРЕДСТАВЯМ .... (ами думата сама говори) "СПОДЕЛЯНЕТО"
Ами за ВАС е Сложно май Разбирането... За мене е Просто...
- Споделяне и Коментиране със СЪПРИЧАСТНОСТ (май сложна дума)
- Критикуване с ТОЛЕРАНТНОСТ, ОТНОШЕНИЕ и КОНСТРУКТИВНИ ДОВОДИ...

Аз си имам и друга работа, и по-важна и по-интересна.
И като се върна искам да си помета заведението че ще има други гости.

Надявам се на Разбиране и то Искрено

P.S. Забравих, Въпроса за ГОБЛИНИТЕ... аз просто казах отношението си в постинга " 08.07 20:55 - на Хейтърите и Гоблините с Любов"
цитирай
30. анонимен - Приятел, за да има хейтъри, виновни ...
26.07.2017 18:37
Приятел, за да има хейтъри, виновни са идиотите помпадури, тъй че хейтърите, воюващи с тия изроди, заслужават поздравление.
цитирай
31. ossa - Диди, пиши си, мила, е, вярно, че си много некадърна, но нали ти е хубаво да те помпят това е важно.
26.07.2017 20:30
анонимен написа:
Я да млъкваш, злобарка такава!
Вие ме мразите, а аз така обичам да ме помпят.

Става ми топло и хубаво.
И освен това съм много умна.

цитирай
32. lexparsy - Ангажиран съм да ти отговоря BlackOcean
26.07.2017 23:38
на сентенцията, която е като забит гвоздей с професионален удар на теслата...
но може би ще направя една глобална Рецензия е един постинг като намеря концентрация и отношение... и ми починат асоциациите от простотия...
беше ми приятно и Полезно да бъда "напомпана" Жертва, даже се забавлявах...
Ще се чуем пак
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1359673
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7372