Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2008 20:36 - Още едно врабче
Автор: krivoshapkova Категория: Технологии   
Прочетен: 2251 Коментари: 5 Гласове:
0



Още едно врабче

 

 

    И аз съм врабче. Също съм сиво.

 От онези – многото,  Радичковите.....

   И аз всичко виждам. Но и мене ме гледат.

 Онова нещо.

   Гледа ме, наблюдава ме , електорира ме и ме изчислява на процент.

 А мене ме има. Писукам- не чува.

   Шептя...

Нямам време да се бухна в пролетта.

   Работя.

Щастливо съм-  дадоха ми заплата.

   Преглътнах залъка. Чакdм новия.

   Чакам .

Ръфам надеждите си.

   Работя.

Така са ме учили.

   Не  се изживявам като поредния провинциален политически идол.  Не грача. Политика ли?!!!

   Не протягам ръка.

   Работя.

Тук съм и още съм тук.

Живо съм – все още.

   Има ме – някак си.

Между заемите и разплащанията, между влюбването и клюките, покрай реформата и в нея...

   Прибягвам между капките на пролетните бури. Влизам в потопа- излизам.

   Възкръсвам.

Поотръсквам се. Оглеждам се- все още се познаваме.

    Тук сме.

Все още ни има.



Тагове:   още,


Гласувай:
0



1. ssatik - все още ни има врабчетата...
14.12.2008 07:52
въпреки, че понякога падаме стотици и се разбиваме в твърдата земя..., когато похапнем от отровеното семе!
цитирай
2. krivoshapkova - :))))
14.12.2008 10:10
И това си има смисъл- да нахранят котешкото общество.
цитирай
3. krivoshapkova - за врабчетата
14.12.2008 10:12
Ако приемем,че врабчетата / по Стивън Кинг/ са свързващото звено между този свят и другия,то какво са котките?
цитирай
4. анонимен - :)
22.12.2008 08:18
от мен прегръдки!
да, все още ни има-и аз се чувствам така!
и е хубаво, най- хубавото е да можем да полетим...
без значение дали сме врабченца или орли...
да не губим надежда за доброто...и за любовта...

хубави празници!
и благодаря!


http://www.youtube.com/watch?v=zucZ5LEuTcI
цитирай
5. strianakiev - Днес гледах и храних...
25.12.2008 18:45
Божите твари гълъби и патици...за няколко минути се пренесох в техния непонятен за мен свят..не разбрах как стана...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krivoshapkova
Категория: Технологии
Прочетен: 406855
Постинги: 115
Коментари: 458
Гласове: 8170