Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2010 15:24 - Споделям с вас :
Автор: krivoshapkova Категория: Технологии   
Прочетен: 10608 Коментари: 10 Гласове:
28



Приятели, споделям с вас  удоволствието от стиховете на Яна Кременска. Открих тази поетеса в chitanka.info и бях приятно изненадана. Така приятно може да изненадва и радва  само хубавата поезия.
 

Знел е ,че чакам Яна Кременска   А очите му — зелени, като лято. Знаел е, че непременно него чакам. Знаел е, че сто години не са много, и че трябва да пристигне. След  дълбокото и след скъсаните котви, след соленото, след изпуснатите срокове — е при мене. И гласът ми ще се скъса, ще заплача… Боже, много ли е късно? Правя крачка и прохождам по детински във душата му. И си вярвам, че е истинско. По-нататък нека друг да го разкаже. Не завиждам! След голямата ми жажда имам ближен. Няма първа риза даже — все раздавал… Ще излъжа, ако кажа — слаб му ангела… А очите му зелени — чак се давя… След потопа оцелелите имат право да са толкова щастливи, да е всичко… Боже, адски ми отива да обичам!     Нищо не струва без теб Яна Кременска   Лесните думи лесно се пишат. Трудно е да се мълчи. Ти си ми най-ожаднялото дишане. Аз съм ти двете очи. Дишам чрез теб и не искам друго. Гледаш чрез мен — светът е друг. Има вълшебства и аз не съм луда, нито пък ти си луд. И те заплаквам във събота вечер в един до болка познат рефрен. И ти люлея душата полекичка, мой далечен и уморен. Мълчи животът. Какво да каже? Нищо не струва без теб. Това което до днес е раждал си е било менте. Другото ти си го знаеш вече. Знам го със теб и аз. Казано, сторено, недоизречено… Какво ни бърка пък нас? Заменям суша за девет бала, заменям думи за тишина. Аз съм оная, позакъснялата, но пък последна жена.    



Гласувай:
28



Следващ постинг
Предишен постинг

1. razkazvachka - наистина!
11.04.2010 21:31
адски й отива
и е заразно:))))
цитирай
2. sowhat - :)
12.04.2010 11:24
http://hulite.net/modules.php?name=Your_Account&op=userinfo&username=alisa

това е профилът на яна в хули. предполагам , че ще намерите доста неща , които не сте чели още ))
цитирай
3. krivoshapkova - :))
12.04.2010 13:18
Благодаря за отзивите!
цитирай
4. veninski - Поздрави и от мен!
15.04.2010 07:10
Поздрави и от мен!
цитирай
5. tota - Наистина много хубави стихове!!
02.05.2010 08:03
Каква дълбочина на изказа? Отразила е душата си, усещанията ...Поздрави!
цитирай
6. tomich - Хубавата поезия е балсам за душата...
16.05.2010 11:31
Не бях чел нейни стихове, но тези са прекрасни!
А това четиристишие направо ме грабна:
"Заменям суша за девет бала,
заменям думи за тишина.
Аз съм оная, позакъснялата,
но пък последна жена."
Хубавата поезия е балсам за душата!

Благодаря за споделеното!
цитирай
7. diana12 - Благодаря...
21.05.2010 11:13
Благо... даря...
цитирай
8. krivoshapkova - :)
21.05.2010 13:47
:)
цитирай
9. kosara2008 - !!!
13.06.2010 17:08
удивителна поезия...!!!
цитирай
10. martiniki - Яна Кременска е поетична хала, изумявала съм се
21.07.2010 09:11
от размаха на крилете и
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krivoshapkova
Категория: Технологии
Прочетен: 406232
Постинги: 115
Коментари: 458
Гласове: 8170