Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2018 23:14 - Фейк истината
Автор: papurov Категория: Забавление   
Прочетен: 2027 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Джиткам си из глобалната мрежа и попадам на едно гръмко заглавие - "Мохамед е име № 1 в сърцето на Европа - Брюксел", веднага в главата ми нахлува мисъл - Това е поредният фейк пуснат от путинската пропаганда! Така, вече мисловно защитил се от лъжите на кремълската пропаганда, отварям статията за да видя каква гнусна лъжа са съчинили враговете на общите ни ценности. И гледай ти - изненада, не било руски фейк, а най-било Днес.бг и то позовавайки се на БТА... ще рече, не фейк, ами истина, направо от Европа. Демек, най-разпространеното мъжко име в Брюксел, е Мохамед и това си е чистата европейска истина.

image

Чак не ми се вярва и за всеки случай звъня на моята приятелка Мария Захарова, за да ми каже честно, дали пък руските хакери не са хакнали БТА и да са пуснали така по терлички поредния си фейк? Мария е моя голяма приятелка и няма да ме излъже, защото аз, за разлика от проф. Божо, не я считам за "плоска като дъска пикла без цици", а - напротив, много си я харесвам... та и тя, не може да ми откаже... да ми каже истината. И тя ми каза истината, че наистина новината си била съвсем европейска, демек - истинска, брюкселска. А на всичко отгоре, според доклад на руските хакери, тенденцията била в съвсем не далечно бъдеще, имена като Ханс, Жан, Мери и прочие, да се срещат все по-рядко, заменяни от правоправилните - Рифат, Айше и т.н. А колкото по-разпространени ставали правилните имена, толкова по-разпространено ставало и правоверието, което пък било много толерантно към правоверните и никак към кривоверните. В следствие на този анализ, руските хакери, прогнозирали, че към 2040-2050 г. ЕС ще се трансформира в ЕПС (Европейски правоверен съюз). В него, ценностите на новоприетите правоверни ще преминат през своеобразен възродителен процес и те ще си припомнят, че "мъжко дупе, от х.й не хваща", поради което гей браковете ще бъдат отправени в небитието.

image

Путин пък, осведоми ме Захарова, като прочел доклада на руските хакери, се намръщил и казал - Напразно дядовците ни си проливаха кръвтта да освобождават българите, не можа царя Освободител, да разбере бъларската поговорка - "На сила, хубост не става".




Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: papurov
Категория: Забавление
Прочетен: 33083
Постинги: 7
Коментари: 26
Гласове: 17
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031